- Co to je to sebeřízené učení?
- Jak se učit v souladu se světem v 21. století?
- Co to je kompetence?
- Jak vymyslet a zařídit, aby zodpovědnost za život, učení zůstala u dětí, dospělých?
- Jak přijít na potenciál, rozvíjet ho?
- Jak pracovat na osobním růstu v rámci učení?
- Jaké jsou možnosti učení?
- Co to je přirozené učení, učení spojené se životem?
- Neumím se učit, je toho hodně a nevyznám se v tom, potřebuji najít systém a efektivitu v učení
- Moje dítě se nechce učit, mluvit, nedodržuje pravidla
- Pořád se doma učíme, ale pořád tomu nerozumím nejde mi matematika, čeština a další...
- Práce s chybou, jak mohu využít chybu v procesu učení. Jak vést žáky k tomu, aby neměli strach z chyby, pracovaly s ní, ať už chyba v procesu učení, nebo životní.
- Potřebuji vymyslet, jak své žáky motivovat, jak to vymyslet, aby naše společné učení bylo příjemné a s respektem
- Mám ve třídě cizince, nevím, jak je podpořit a jak je vést v učení
- Učím dítě s ADHD, jak ho mohu podpořit v učení?
- Mám ve třídě dítě s problémovým chováním…
(jelikož vždy vycházím z potřeb druhých – je potřeba, aby pojmenovali, co potřebují, kam směřují, co hledají)